Felejtsd el a felüléseket! Így lesz feszes a hasad pár hét alatt
2014 nov 16

Feszes hasunk nem csak az unalmas felülésektől lehet, kipróbálhatunk számtalan izgalmas gyakorlatot is. Cikkünkben most négyet mutatunk be, amelyeket rendszeresen végezve pár hét alatt leadhatjuk a csípőnk környékén felgyülemlett pluszkilókat.

Lábemelés

Helyezkedjünk el a képen látható módon. Emeljük fel a lábunkat nagyjól fél méter magasra, közben csípőnk maradjon párhuzamos a talajjal. Tartsuk a levegőben néhány másodpercig, majd engedjük le. Ismételjük meg a gyakorlatot 30-szor, majd tegyük ugyanezt a másik lábunkkal is.

Nem is tűnik nehéznek!

Csípőemelgetés:

Helyezkedjünk el a képen látható módon. Miközben támasztjuk magunkat egyik karunkkal, emeljük meg finoman a csípőnket, majd engedjük le csaknem a talajig. Fontos, hogy gerincünk és testünk végig egyenes maradjon. Ismételjük meg a gyakorlatot 20-szor, majd forduljunk meg és csináljuk meg ezt a másik oldalon is.

 

Felemelkedés

Helyezkedjünk a képen látható módon, alkarunkkal támasszuk meg a testünket, majd emelkedjünk fel úgy, hogy először az egyik karunkat egyenesítjük ki, majd a másikat is. Ismételjük meg a gyakorlatot 20-szor, de akinek már jól megy, az emelheti a mennyiséget. 


Térdhúzás

Helyezkedjünk el a képen látható módon, majd az egyik térdünket oldalt húzzuk fel a karunkig úgy, hogy szinte megérintse azt. Csináljuk meg a gyakorlatot 10-szer, majd ismételjük meg a másik lábunkkal is.